Kişisel verileriniz KVKK kapsamında mevzuata uygun olarak toplanıp işlenmektedir. KVKK Aydınlatma Metni’ni buradan inceleyebilirsiniz.

TAMAM

Call Center (Çağrı Merkezi )

Geri Dön

Call Center (Çağrı Merkezi ) Ürün bilgileri

captcha
Yukarıdaki kodu girin:

Açıklama

Call Center (Çağrı Merkezi), kurumların temasta oldukları kişi veya kurumlarla olan iletişimlerini yürüttükleri, yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş akışlarından oluşan etkileşim merkezlerdir. Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi yapılara genel olarak verilen kapsayıcı, "şemsiye" bir isimdir. Yoğun şekilde gelen ve/ya giden telefon çağrılarının gerçekleştirildiği merkezlerdir.

Call Center terimi son zamanlarda yanlış yönlendirici bir terim halini almıştır. Call Center olarak nitelendirilebilecek merkezler artık sadece "telefon çağrısı" almıyor, aynı zamanda e-posta, fax, sms, çevirimiçi sohbet(online chat) gibi iletişim kanallarını da yönetiyorlar. Bu nedenle bu merkezler Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction platform gibi isimlerle de ifade edilmekteler. Buna rağmen, Call Center terimi yerleşiklik açısından oldukça güçlü ve belirtilen veya ileride gelişecek olan iletişim kanallarının tamamını ifade eder bir şekilde "şemsiye" terim olmayı sürdürecektir.

Çağrı Merkezlerinin kurumlara sağlayacağı yararlar şöyle özetlenebilir :

> Kurum ile müşteriler arasında köprü görevi görür

> Müşteri sadakatinin artmasına etkide bulunur

> İletişim kontrollü ve kaliteli bir biçimde sağlanır

> Düzenli ve sürekli veri akışına olanak tanır

> Pazarlama faaliyetlerinin etkinleşmesine imkan tanır

> Ürün ve hizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlar

> Maliyetlere olumlu etki eder, verimlilik artar

> Self servis hizmetlerin kullanılmasına destek olur

> Gelir yaratmak için kullanılır, gelir artışına etki eder